Veelgestelde Vragen

Bestellingen en Bezorging

1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Het duurt doorgaans 3-5 werkdagen om uw bestelling te verwerken en te verzenden. Houd er rekening mee dat de bezorgtijd kan variëren, afhankelijk van uw locatie en de beschikbaarheid van het product.

2. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, omdat we verzenden via PostNL, is het mogelijk om uw bestelling te volgen.

3. Wat zijn de verzendkosten?

Dit is afhankelijk van waar het pakket naar toe verzonden moet worden.

4. Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is aangekomen?

Als uw pakket beschadigd is aangekomen, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We zullen samen met de bezorgdienst een passende oplossing vinden om het probleem op te lossen.

5. Is het product op voorraad?

Zolang het product bestelbaar is, is het bij ons op voorraad. Mocht de levertijd langer zijn dan de standaard levertijd. dan staat dit bij het product vermeld.

6. Kan ik een bestelling annuleren?

Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij de bestelling nog annuleren.

7. Zijn de producten origineel?

Ja, al onze stoffen komen van dezelfde leveranciers.

8. Zijn de producten getest?

Ja alle producten zijn getest door de leverancier en de ‘grotere’ producten zijn ook door een onafhankelijk Amerikaans laboratorium geanalyseerd, de COA kunt u op de product pagina vinden.

9. Hoe worden de producten verpakt?

De producten worden doorgaans in flesjes, zakjes en of doosjes verpakt. Indien het product het vereist word het verzegelt in een MAP verpakking.

10. Waar komen de stoffen vandaan?

Vroeger kwam het gros van de producten uit China echter komen de grote producten nu uit Europa en de andere producten uit geverifierde Chinese laboratoria.

Verkopen jullie supplementen of medicijnen?

Nee, geen van onze producten zijn bedoeld voor menselijke en of dierlijke consumptie. Gebruik in welke vorm dan ook word ten strengste afgeraden.

Klantenservice

12. Hoe kan ik contact opnemen met uw klantenservice?

U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website of door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. We streven ernaar om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

13. Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt uw accountgegevens wijzigen door in te loggen op uw account en naar de instellingen van uw account te gaan. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens, verzendadres en e-mailvoorkeuren aanpassen. Als u nog andere vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. We staan klaar om u te helpen!